Konsultointi. Kun paras vaihtoehto on valmis ratkaisu.

Toteutamme täysin räätälöityjä pohjia, järjestelmiä ja yksittäisiä tiedostoja seuraaville ohjelmistoille: Microsoft Excel, PowerPoint, Word ja Power BI

Power BI -konsultointi

Microsoft Power BI mahdollistaa monipuolisten dashboardien rakentamisen, joita kuka vain osaa hyödyntää työssään.

Power BI -raporttien paras puoli onkin niiden todella intuitiivinen käyttäminen. Power BI raporttien rakentaminen taas vaatii aikaa ja osaamista: haettiin data sitten Excelistä, SharePoint kansion uusista tiedostoista tai SQL-serveriltä - datan yhdistämisestä, analysoinnista ja analytiikasta puhumattakaan.

Power BI mahdollistaa todella nopean ja kätevän tavan tuoda business intelligence ja data analytiikka osaksi päivittäistä tekemistä.

Excel-konsultointi

Excel taipuu todella moneksi. Sen avulla voi luoda niin monipuolisia käyttöliittymiä automaattisesti haettavan ja yhdistettävän datan tarkasteluun, kuin yksittäisiä työkaluja tiedon keräämiseen.

Olemme rakentaneet mm.

• Kirjanpidon työkaluja, jotka hakevat ja yhdistävät dataa automaattisesti eri lähteistä, jolloin käyttäjän tehtäväksi jää vain datan päivittäminen yhdellä napin painalluksella ja halutessaan omien pivot-taulukoiden luonti datasta.
  • Yksittäisiä Excel-tiedostoja, datan keräämiseen lomakkeena tai julkaisuaikataulun hallintaan.
  • Automatisoituja projektin hallintatyökaluja VBA-koodilla.

Konsultointi + Koulutus = Tehoa isolla Teellä

Konsultointi sopii erittäin hyvin myös osaksi räätälöityä koulutusta.

Tehokkaimmat koulutuksemme ovatkin tähän mennessä olleet ratkaisulähtöisiä: ensin rakennamme pohjan tai järjestelmän, jonka käytön, muokkauksen ja jatkokehittämisen koulutamme tiimille.

Tehokkaimpiin ja räätälöidyimpiin koulutuksiimme liittyykin usein osana konsultointi. Ensin rakennamme yhdessä työkaluja ja ratkaisuja, joiden käyttäminen, jatkokehittäminen ja muokkaaminen koulutetaan yksittäisenä koulutuksen tai osana laajempaa koulutuskokonaisuutta.

Lue lisää koulutuksista.

Lähetä viestiä ja sovitaan ilmainen etätapaaminen!