Word

koulutus

Olemme suunnitelleet Word koulutuksemme 1,5 tunnin osioiksi, joista voit rakentaa juuri teille sopivan koulutuspaketin. Rakenna osioista 1,5 - 3,0 tunnin Word -koulutuspäivä.

Voit yhdistää koulutuspäivään myös muiden ohjelmistojen 1,5 tunnin valmiita koulutuksia tai tutustua täysin räätälöityihin koulutuksiin.

Pyydä tarjous

1,5 tunnin

Word

koulutukset

Kokoa teille täydellinen koulutuspäivä 1,5 tunnin osioista. Voit tutustua tarkemmin myös koulutusten sisältöihin.

Muutamia tyytyväisiä asiakkaitamme

deloittedeloitteunileverairamsanomasitowisekaukokiitomdiairprounilever

Tavoitteena ottaa Excel täysin haltuun? Olemme suunnitelleet 2 valmista koulutuspäivää.

Olemme suunnitelleet kaksi todella suosittua valmista koulutuspäivää, kun tavoitteena on ottaa Excel kunnolla haltuun.

Yhden koulutuspäivän voi pitää yhtenä 6 tunnin pituisena (esim. kello 9-16 kahdella kahvitauolla ja yhdellä pidemmällä ruokatauolla) tai kahtena 3 tunnin pituisena (yhdellä tai kahdella lyhyelllä kahvitauolla) koulutuspäivänä.

Excel perusteet -koulutuspäivä (2 x 3 tuntia tai 1 x 6 tuntia)

Excel Perusteet -koulutuspäivässä tutustutaan ensin Excelin käyttöloogiikkaan, ominaisuuksiin ja otetaan haltuun parhaat tavat liikkua, valita, syöttää ja muokata dataa. Tämän jälkeen siirrytään laskemiseen kaavojen ja perusfunktioiden merkeissä, joista jatketaan edistyneisiin funktioihin asti.

Koulutuspäivä koostuu seuraavista Excel koulutuksista:

Excel edistyneet -koulutuspäivä (2 x 3 tuntia tai 1 x 6 tuntia)

Excel Edistyneet -koulutuspäivässä keskitytään taulukkomuotoisen datan käsittelyyn. Ensin tutustutaan datan tehokkaaseen tuomiseen, korjaamiseen, lajitteluun ja suodattamiseen. Tämän jälkeen haetaan ja yhdistetään dataa eri taulukoista ja työkirjoista hakufunktioiden avulla. Sitten siirrytään erilaisten yhteenvetojen ja raporttien tekemiseen Pivot-taulukoiden avulla sekä datan visualisointiin erilaisten kaavioiden avulla. Lopulta rakennetaan monipuolisia dashboardeja suurenkin datamassa helppoon hallintaan.

Koulutuspäivä koostuu seuraavista Excel koulutuksista:

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja kerromme mielellämme lisää tai annamme suoraan tarjouksen.

Ota yhteyttä tai pyydä tarjous

Toteutukset etä- tai lähikoulutuksina

Etäkoulutus - osallistuminen mistä tahansa

Työntekijät tekevät jatkuvasti enemmän etätöitä tai työskentelevät eri toimipisteissä ympäri Suomea (tai ympäri maailmaa). Etäkoulutus mahdollistaa helpon osallistumisen mistä tahansa, silti säilyttäen aktiivisen kanssakäymisen kouluttajan kanssa.

Etäkoulutukset mahdollistavat myös erittäin hyvän tavan toteuttaa tarkasti kohdennettu koulutus henkilöille, joilla on samat tarpeet, vaikka he olisivat eri toimipisteillä.

Etäkoulutuksista jää myös nauhoitus käyttöönne kertausta varten kuudeksi kuukaudeksi.

Lähikoulutus - koulutus teidän tiloissanne

Toteutamme lähikoulutukset teidän tiloissanne. Näin työntekijöiden ei tarvitse matkustaa, vaan he saavat olla omassa tutussa ympäristössään ja suorittaa koulutuksen omalla, työssäkin käytössä olevalla, tietokoneellaan.

Olemme toteuttaneet koulutuksia jo seuraavissa kaupungeissa: Helsinki, Vantaa, Espoo, Tampere, Turku, Hämeenlinna, Pori, Porvoo, Oulu ja Iisalmi.

Mihin seuraavaksi?

Toteutetaan teille täydellinen koulutus

Ota rohkeasti yhteyttä tai pyydä suoraan tarjous.