Oletko tutustunut jo ohjelmistotaitojen verkkokoulutuspalveluumme Futueduun? 🚀

Yhteydenotto

Kiitos yhteydenotosta. Palaamme sinulle mahdollisimman pian!
Oho! Jokin meni pieleen. Kokeile ihmeessä uudelleen.

Räätälöity koulutus. Ratkaistaan juuri teidän uniikit hasteenne.

Räätälöidyllä koulutuksella pystymme keskittymään juuri teidän uniikkeihin haasteisiin. Räätälöidyissä koulutuksissa aiheet suunnattaan juuri teidän tarpeisiin. Tämän lisäksi niissä voidaan rakentaa teille työkaluja, käyttää teidän esimerkkidataa ja käydä läpi teidän caseja.

Voimme rakentaa räätälöidyn koulutuksen valmiiden koulutuksien pohjalta. Usein näiden yhdistelmällä saadaankin paras lopputulos.

Pyydä tarjous

Räätälöity koulutus tietotyön tärkeimmistä ohjelmistoista

Excel

PowerPoint

Word

Teams

Outlook

Power BI

Räätälöity koulutus pähkinänkuoressa

1. Anna lähtötiedot ja mahdolliset esimerkkimateriaalit

Räätälöidyn koulutuksen suunnittelu aloitetaan perustietojen ja mahdollisen esimerkkimateriaalin toimittamisella meille. Pystymme tämän perusteella suunnittelemaan koulutuksen aiheet pääpiirteissään ja saamme ymmärryksen lähtötilanteesta.

2. Selvitämme tarpeet ja haasteet

Selvitämme ripeällä haastattelulla mitä koulutukselta toivotaan, minkä tasoisia osallistujat ovat ja mitä mahdollisella esimerkkimateriaalilla halutaan saada aikaan. Haastatteltavaksi riittää usein yksi henkilö. Haastattelu vie aikaa vain 10-20 minuuttia.

3. Räätälöimme koulutuksen

Työnkuvan tarpeiden, koulutettavien lähtötason ja organisaation toiveiden mukaan räätälöimme teille koulutuksen, jossa toivottu tavoite saavutetaan siten, että jokainen koulutettava otetaan huomioon. Käytämme koulutuksessa ja tehtävissä mahdollisimman paljon teidän omaa esimerkkimateriaalia.

Toteutukset etä- tai lähikoulutuksina

Etäkoulutus - osallistuminen mistä tahansa

Työntekijät tekevät jatkuvasti enemmän etätöitä tai työskentelevät eri toimipisteissä ympäri Suomea (tai ympäri maailmaa). Etäkoulutus mahdollistaa helpon osallistumisen mistä tahansa, silti säilyttäen aktiivisen kanssakäymisen kouluttajan kanssa.

Etäkoulutukset mahdollistavat myös erittäin hyvän tavan toteuttaa tarkasti kohdennettu koulutus henkilöille, joilla on samat tarpeet, vaikka he olisivat eri toimipisteillä.

Etäkoulutuksista jää myös nauhoitus käyttöönne kertausta varten kuudeksi kuukaudeksi.

Lähikoulutus - koulutus teidän tiloissanne

Toteutamme lähikoulutukset teidän tiloissanne. Näin työntekijöiden ei tarvitse matkustaa, vaan he saavat olla omassa tutussa ympäristössään ja suorittaa koulutuksen omalla, työssäkin käytössä olevalla, tietokoneellaan.

Olemme toteuttaneet koulutuksia jo seuraavissa kaupungeissa: Helsinki, Vantaa, Espoo, Tampere, Turku, Hämeenlinna, Pori, Porvoo, Oulu ja Iisalmi.

Mihin seuraavaksi?

Toteutetaan teille täydellinen koulutus

Ota rohkeasti yhteyttä tai pyydä suoraan tarjous.