Microsoft Office Koulutukset. Rakenna juuri teille sopiva koulutuspaketti.

Olemme suunnitelleet ja hioneet teille 1,5 tunnin koulutuksia, joista voit rakentaa helposti juuri teille sopivan koulutuskokonaisuuden. Rakenna koulutuksista 1,5 - 6,0 tunnin koulutuspäivä... tai useampi.

Koulutukset onnistuvat sekä etä- että lähikoulutuksina. Valmiiden koulutusten lisäksi teemme myös täysin räätälöityjä koulutuksia.

Pyydä tarjous

Muutamia tyytyväisiä asiakkaitamme

deloittedeloitteunileverairamsanomasitowisekaukokiitomdiairprounilever

Outlook koulutus

Voit tutustua tarkemmin yksittäisiin koulutuksiin tai lukea lisää Outlook koulutuksista.

Monta tapaa rakentaa juuri teille sopiva koulutuspaketti

Excelkoulun 1,5 tunnin koulutukset mahdollistavat juuri teidän tarpeisiin sopivat koulutuskokonaisuudet. Esimerkiksi:

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja kerromme mielellämme lisää tai annamme suoraan tarjouksen.

Ota yhteyttä tai pyydä tarjous

Toteutukset etä- tai lähikoulutuksina

Etäkoulutus - osallistuminen mistä tahansa

Työntekijät tekevät jatkuvasti enemmän etätöitä tai työskentelevät eri toimipisteissä ympäri Suomea (tai ympäri maailmaa). Etäkoulutus mahdollistaa helpon osallistumisen mistä tahansa, silti säilyttäen aktiivisen kanssakäymisen kouluttajan kanssa.

Etäkoulutukset mahdollistavat myös erittäin hyvän tavan toteuttaa tarkasti kohdennettu koulutus henkilöille, joilla on samat tarpeet, vaikka he olisivat eri toimipisteillä.

Etäkoulutuksista jää myös nauhoitus käyttöönne kertausta varten kuudeksi kuukaudeksi.

Lähikoulutus - koulutus teidän tiloissanne

Toteutamme lähikoulutukset teidän tiloissanne. Näin työntekijöiden ei tarvitse matkustaa, vaan he saavat olla omassa tutussa ympäristössään ja suorittaa koulutuksen omalla, työssäkin käytössä olevalla, tietokoneellaan.

Olemme toteuttaneet koulutuksia jo seuraavissa kaupungeissa: Helsinki, Vantaa, Espoo, Tampere, Turku, Hämeenlinna, Pori, Porvoo, Oulu ja Iisalmi.

Mihin seuraavaksi?

Toteutetaan teille täydellinen koulutus

Ota rohkeasti yhteyttä tai pyydä suoraan tarjous.