Koronaviruksen vaikutus Excelkoulun koulutuksiin

Karri Hiekkanen - Julkaistu: 18.3.2020 - Päivitetty 10.9.2020 klo 14:40

Koronavirus vaikuttaa tällä hetkellä suuresti jokaisen elämään, niin arjessa, kuin töissä. Excelkoululle tärkein asia on huolehtia asiakkaiden ja Excelkoululaisten terveydestä.

Lähikoulutukset turvallisuus edellä

Järjestämme tällä hetkellä lähikoulutukset turvallisuus edellä. Osallistujilla tulee olla riittävät turvavalit toisiin opiskelijoihin sekä kouluttajaan.

Toivomme, että paikalla on käsidesiä, sekä mahdollisuuksien mukaan suojamaskeja halukkaille. Me emme vaadi suojamaskien käyttöä, kunhan turvavälit ovat riittävät.

Etäkoulutukset ovat turvallinen vaihtoehto

Suosittelemme harkitsemaan lähikoulutuksien sijaan etäkoulutuksia. Etäkoulutukset tapahtuvat lähikoulutuksien tapaan kouluttajan johdolla livenä, eli interaktio onnistuu kouluttajan kanssa.

Täysin uusi Futuedu-koulutusalustamme omatoimiseen opiskeluun

Juuri julkaisemamme Futuedu-koulutusalusta mahdollistaa tehokkaan oppimisen jokaisen työntekijän omaan osaamistasoon nähden.

Alustalla selvitetään jokaisen henkilökohtainen osaamistaso, minkä avulla oppiminen kohdentuu jokaisen henkilökohtaisiin tarpeisiin. Oppiminen tapahtuu interaktiivisilla opetusvideoilla, joiden avulla oppiminen tapahtuu itse tekemällä.

Tutustu uuteen Futuedu-koulutusalustaamme.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat tarjouspyynnön koulutuksesta tai kuulla lisää uudesta Futuedu-alustastamme.