Kaikki avoimet koulutukset

Avoimet Microsoft etäkoulutukset ovat tehokas tapa nostaa tietotyön tehokkuutta ja mielekkyyttä, sekä löytää uusia toimintatapoja tutuista ohjelmistoista.

No items found.

Koulutukset yrityksille

Voit tilata tiimillesi, osastollesi tai koko yrityksellesi valmiin tai räätälöidyn etäkoulutuksen tai lähikoulutuksen.

P.S. Yrityksille valmiit etäkoulutukset ovat edullisempia jo 5 osallistujan jälkeen!

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mikä on etäkoulutus?

Etäkoulutus tai webinaari-koulutus on etäyhteyden välityksellä tapahtuva, kouluttajavetoinen live-koulutus. Tämä koulutusmuoto yhdistää lähikoulutuksen ja verkkokurssien parhaat puolet: voit osallistua aktiivisesti koulutukseen, esimerkiksi kysymällä kouluttajalta kysymyksiä, sekä mahdollisuuden osallistua mistä tahansa.

Miten osallistun etäkoulutukseen?

Etäkoulutukseen osallistuminen käy todella helposti:

1. Varaa paikkasi haluamaasi koulutukseen, haluamanasi päivänä
  2. Avaa sähköpostista linkki

Saat liittymissähköpostin heti ilmoittautumisen jälkeen sekä muistutuksen sopivissa ajoin ennen koulutuksen alkua.

Parhaan koulutuskokemuksen takaamiseksi suosittelemme moderneja internetselaimia, kuten Google Chrome, Firefox, Safari ja Microsoft Edge (toisin sanoen ei Internet Explorer).

Millä kielellä koulutus järjestetään?

Koulutukset järjestetään suomenkielellä.

Mikä kieliversio on käytössä ohjelmissa?

Koulutuksissa käytetään suomenkielistä ohjelmistoa. Osallistuminen onnistuu hyvin myös muilla kieliversioilla.

Voinko osallistua koulutukseen suomenkielisellä tai englanninkielisellä softalla?

Kyllä, mutta kouluttajalla on käytössä suomenkielinen softa. Hän kuitenkin hallitsee ominaisuudet myös englanninkielellä, eli voit rauhassa kysyä tarvittaessa vinkkejä myös englanninkieliselle softalle.

Voinko kysyä webinaarin aikana kouluttajalta apua?

Kyllä ja se on myös suotavaa! Näin saat eniten irti koulutuksesta. Kouluttaja vastaa kysymyksiin koulutusten ja tehtävien aikana mahdollisuuksien mukaan, viimeistään koulutuksen lopussa, jossa on erikseen varattu aika kysymyksiä varten.

Osallistuuko webinaariin yrityksemme ulkopuolisia henkilöitä?

Todennäköisesti osallistuu. Avoimet etäkoulutukset ovat kaikille avoimia. Sinun tietosi eivät kuitenkaan näy muille osallistujille, paitsi nimesi, jos esität kysymyksiä.

Voinko kerrata etäkoulutusta?

Kyllä voit. Etäkoulutuksen tallenne on käytössäsi 3 kuukauden ajan koulutuksen jälkeen. Näet tallenteen saman linkin takaa, josta osallistuit koulutukseen.